Kontynuacja

Jest 28-go stycznia 2020 roku i reaktywuję bloga Życie Wewnętrzne. Bloga, którego prowadziłam przez 8 lat w innym miejscu w Internecie, a który musiał być zamknięty wraz z zamknięciem działalności serwisu blogowego. Wtedy opisywałam swoje własne życie wewnętrzne, per non dimenticarti. Miał on formę zapisu myśli, doświadczeń i mimo, że było to publikowane było także prywatne i poufne.

Obecnie wracam do tego pomysłu jednak w innej formie i po kilku latach od zamknięcia tamtego spisu, z nową perspektywą, po własnej psychoterapii z szerszym i pełniejszym oglądem rzeczywistości wewnętrznej i zewnętrznej.

Zastanawiam się jak się mi będzie pisało, jak się to będzie czytało. Mam w głowie kilka tematów, spontanicznie naradzają się nowe. Nie zawsze jest czas by im się poświęcić. Dzięki blogowi mam nadzieję się zorganizować by te myśli tu przelewać.


Komentarze

Popularne posty

Kontakt

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *